יום שישי, 3 בינואר 2014

טיול מאורגן לתאילנד

רבים מאיתנו מעדיפים לצאת למדינות זרות ורחוקות בטיולים מאורגנים. כך הם מלווים במדריך מקצועי המעניק ידע רב וביטחון, מספיקים לראות יעדים רבים, עם הסעות ממקום למקום ומקומות לינה מסודרים בכל יעד אליו הם מגיעים. הטיולים המאורגנים לתאילנד הם בדרך כלל לשבועיים עד שלושה שבועות וכוללים מגוון יעדים מרשים ומגוון, החל ממקומות היסטוריים, דתיים – בודהיסטים ברובם, וכלה בחופי הים והאיים המופלאים.
הדרכה מקצועית
מדריכי הטיול המאורגן יעבירו אותכם חוויה מיוחדת במינה, דרך ההיסטוריה, התרבות, האתרים המקודשים והמנהגים הייחודים של העם התאילנדי. כך תוכלו לחסוך מעצמכם את קריאת הספרים והתכנון המוקדם של הטיול בתאילנד

משפחות
ישנם טיולים מאורגנים לתאילנד המתוכננים במיוחד לטיולי משפחות, כלומר טיולים מעין אלה כוללים פארקי שעשועים, ספארי, שייט בתוך ג'ונגל טרופי, רכיבה על פילים ועוד. כל אלה יעניקו לצעירים שבחבורה, כמו גם המבוגרים, חוויות בלתי נשכחות, ייחודיות לחלק זה של הגלובוס ומהנות ביותר.

מחירים  
בבואכם לבחור טיול מאורגן לתאילנד, ממליצים לכם לפנות לפורטל התיירות Best Of Thailand הינו אתר אינטרנט המוקדש כל כולו על יעד התיירות הפופולארי ביותר במזרח הרחוק והיא - תאילנד

בפורטל אשר נוסד בשנת 2012 על ידי חברת נהורה טורס שהינה סוכנות נסיעות המתמחה בשיווק ומכירה של חבילות נופש, טיולים מאורגנים וכמובן טיסות לתאילנד ניתן למצוא מגוון רחב של מידע, אינפורמציה וכל מה שאתה מחפש בשביל חופשה מפנקת ומהנה בסטנדרטים שלך, כך נוכל לסייע לכם בבחירת הטיול המתאים והמחיר האטרקטיבי ביותר. ממליצים לכם לוודא שהמחיר אותו תשלמו עבור הטיול כולו כבר כולל בתוכו את האטרקציות המורכבות במסלול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה